CannabisQuest-Community Forum > Zeuren

Zeuren
heb je lekker wat te zeuren? Spuwen maar!! (maar wel een beetje netjes!)
Topics: 19
Pagina's: 1 ‹ Geen onderwerp | Volgende onderwerp
Reageer Stuur Onderwerp

Wanneer komen die doekoes? (Gelezen 135 maal)
Zendex
Newbie
*

Happy happy happy
joy joy joy

Geslacht: male
Wanneer komen die doekoes?
29.04.2010 om 16:07:03
Citeer 

Jo peepz van Cannabis Quest, wanneer kan ik nou die 20 euro tegemoet zien? Op e-mail reaguren jullie ook niet. Echt matig. besluiteloos

^ Naar boven ^

WWW   IP Gelogd
Naomi
Global Moderator

Ik doe mee en win!

Geslacht: female
Re: Wanneer komen die doekoes?
Reactie #1 - 29.04.2010 om 17:24:20
Citeer 

Hoi ZendeX!

als het goed is, heb je inmiddels wel een reactie op je e-mail ontvangen. Hier toch ook maar een reactie, omdat meer mensen met deze vraag zitten.

We zijn recent overgestapt van betaalsysteem: de eerste lichting deelnemers is gevraagd om een rekeningnummer in te vullen, waarop het geld dan wordt gestort. Vanaf heden krijgt iedereen echter uitbetaald in bol.com-codes.

We hebben hiervoor gekozen omdat dit veel sneller gaat dan het storten van een bedrag. Omdat dit laatste via de centrale salarisadministratie van het ziekenhuis gaat en er daarnaast eerst een thuisgezonden formulier ondertekend geretourneerd moet worden, duurt dit vaak een stuk langer.

De bol.com codes worden direct per e-mail toegezonden. Iedereen die tot nu toe heeft meegedaan ana de Community II krijgt zeer binnenkort een e-mail waarin ze de keuze krijgen of ze een bol.com code willen, of dat ze het bedrag liever contant willen hebben. Als je niet reageert op die e-mail, krijg je een bol.com code toegemaild. Als je de voorkeur geeft aan een storting, krijg je kort daarop een betalingsformulier thuisgezonden.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd; we hopen op je begrip!

met vriendelijke groet,

namens het CannabisQuest team,

Naomi

^ Naar boven ^

IP Gelogd
Zendex
Newbie
*

Happy happy happy
joy joy joy

Geslacht: male
Re: Wanneer komen die doekoes?
Reactie #2 - 29.04.2010 om 17:34:39
Citeer 

Ik heb toen inderdaad mijn rekeningnummer opgegeven, maar kan mijn geen reactie op de mail herinneren. Wellicht is die getrashed met de spam. (Of je bedoelt het telefoontje van net? Steek Tong Uit) Natuurlijk wil ik keiharde euro's - dat was de deal tenslotte.

^ Naar boven ^

WWW   IP Gelogd

Pagina's: 1 ‹ Geen onderwerp | Volgende onderwerp
Reageer Stuur Onderwerp
(Moderator: sterre)